Zwroty i reklamacje
Wszystkie zapytania dotyczące zwrotów, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na email sklep@vanilove.pl lub pod numerem telefonu 576-300-997 (infolinia czynna od 9 do 15 w dni robocze).
ZWROTY
Każdy klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie.
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z rachunkiem/fakturą oraz oryginałem formularza zwrotu na własny koszt, na adres Sprzedawcy: Vanilove Wola Adamowa 6, 87-860 Wola Adamowa, tel: 576-300-997, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.
Sklep Vanilove zastrzega sobie, nie przyjmowanie przesyłek ze zwrotami i reklamacjami wysłanymi przez klienta za pobraniem. Koszty odesłania zwrotu towaru ponosi klient. Nie odbieramy paczek paczkomatowych oraz wysyłanych do punktów POP.
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep VANILOVE.PL. kwota zwrotu zwracana jest na konto wskazane na prawidłowo wypełnionym formularzu "Odstąpieniu Od Umowy Zawartej Na Odległość" (wzór odstąpienia od umowy poniżej )
REKLAMACJE
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy Vanilove Wola Adamowa 6, 87-860 Wolda Adamowa, proszony jest o dołączenie rachunku. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego (poniżej wzór formularza) i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@vanilove.pl.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
WZÓR - OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
.........................................................
Imię i nazwisko
.........................................................
Adres zamieszkania
.........................................................
Telefon kontaktowy
VANILOVE
Wola Adamowa 6
87-860 Wola Adamowa
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta zwracam zakupiony towar wymieniony poniżej
Data złożenia zamówienia : .................................
Nr zamówienia na www.vanilove.pl.....................................................
Produkty zwracane :
NAZWA PRODUKTU | ILOŚĆ | CENA BRUTTO | PRZYCZYNA ZWROTU |
---|---|---|---|
Numer konta na który proszę dokonać zwrotu :
Oświadczam, że zwracany towar jest w stanie niezmienionym i nie był używany.
W załączeniu przesyłam oryginał rachunku.
PODPIS
WZÓR - FORMLARZA REKLAMACYJNEGO
Miejscowość .................................. Data .....................................
Model lub opis reklamowanego towaru ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Dane reklamującego :
Imię Nazwisko .............................................................................................................................................................
Adres .....................................................................................................................................................
Nr zamówieniana ....................................................................................................
Cena produktu reklamowanego...................................................................................................
Telefon kontaktowy ...............................................................................................................................
Adres e-mail ..........................................................................................................
Zgłoszenie reklamacyjne :
Opis usterki
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Numer konta na który proszę dokonać zwrotu mojego świadczenie .............................................................................................................................................................
W załączniku oryginał paragonu
Podpis