FAQ
1. REJESTRACJA
Co mam zrobić gdy zapomniałem/am hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem/am w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”, jednakże jeśli dokonało się zakupu to adres wysyłki będzie taki jak podany wcześniej, ewentualną zmianę należałoby zgłosić do nas na adres sklep@vanilove.pl
2. ZAMÓWIENIA
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana w tym celu kontaktujemy się mailowo na adres sklep@vanilove.pl.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego Vanilove nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych.
Można próbować anulować zamówienie wysyłając na adres sklep@vanilove.pl maila z informacją
o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. Aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 399 zł, również wybrane towary muszą być zgromadzone na jednym zamówieniu.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
3. WYSYŁKA I DOSTAWA
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa firmy?
Tak, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod adresem: Wrocławska 19b, Kiełczów
Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Tak, realizujemy przesyłki zagraniczne. Cena takiej przesyłki uzależniona jest od wagi i miejsca dostawy, zgodnie z cennikiem. W przypadku zainteresowania zakupem i wysyłką za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy bądź telefoniczny celem ustalenia kosztów wysyłki i terminu realizacji
sklep@vanilove.pl, tel. 576-300-997
Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za towar może być dokonywana przelewem on-line, zwykłym przelewem lub za pobraniem
Numer konta Bank Pekao 32 1240 1981 1111 0010 9493 0929
Jeśli dokonujecie Państwo płatności przelewem tradycyjnym, w tytule przelewu koniecznie należy podać numer zamówienia, który podany jest w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji
Zwykły przelew: przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
Płatności on-line można dokonać w ciągu 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu zamówienia.
Po upływie 3 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.
Co jeśli nie odbiorę przesyłki pobraniowej?
W przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej przez Zamawiającego, Sprzedawca ma prawo domagać się zwrotów kosztów wysyłki za dwie strony, w takich przypadkach Zamawiający otrzyma pisemną informację z wezwaniem do zapłaty, w przypadku zaniechania takiej informacji sprawa zostanie skierowana do Sądu.
4. WYMIANY I ZWROTY
Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep vanilove.pl
W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep VANILOVE.PL. kwota zwrotu zwracana jest na konto wskazane na prawidłowo wypełnionym odstąpieniu od umowy zawartej na odległość należące do kupującego ( wzór odstąpienia dołączany jest do każdego zamówienia ) można również go znaleźć w zakładce Reklamacje i Zwroty.
Czy jest możliwość wymiany?
Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny rozmiar lub kolor składając nowe zamówienie.
Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, wysyłając wypełniony formularz zwrotu wraz z rachunkiem.
Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on-line.
Czy mogę oddać zakupiony produkt?
Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (wzór znajdziecie Państwo na podstronie Reklamacje i Zwroty). Na adres sklep@vanilove.pl Klient może wysłać jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu.
Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z rachunkiem oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: Vanilove Wola Adamowa 6, 87-860 Wola Adamowa, tel: 576300997 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności tylko i wyłącznie w przypadku gdy towar jest wadliwy, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.
Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sklep internetowy nie zwraca środków związanych z odesłaniem i odstąpieniem od umowy w przypadku towaru niewadliwego.
Wzór formularza zwrotu znajdziecie Państwo w zakładce Zwoty i Reklamacje
5. REKLAMACJE
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy Vanilove Wola Adamowa 6, 87-860 Wola Adamowa, tel: 576300997 Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie rachunku. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres sklep@vanilove.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres sklep@vanilove.pl, rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.
Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
6. PRODUKTY
W jaki sposób mogę sprawdzić rozmiar noszonych przeze mnie ubrań?
Należy skorzystać z tabeli rozmiarów dostępnej na stronie sklepu.
Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z tych przedstawionych na stronie produktu.
7. PROMOCJE, NOWOŚCI, RABATY
Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?
Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowej, polubić nas na facebook’u lub śledzić na Instagramie
www.facebook.com/vaniloveofficial